חמישה טיפים לבחירת דירה בירושלים

הכותל המערבי ירושלים

"ירושלים, העיר שחוברה לה יחדיו, היא אחת הערים המבוקשות למגורים בישראל. די מיותר להסביר את החשיבות שלה ובכל זאת, זאת עיר שמקודשת לשלוש הדתות ומעבר להיותה עיר הבירה שלנו, היא סמל לשילוב של יופי ואוירה מיוחדת. מי שמחפש דירה בירושלים יכול להתבלבל משלל האופציות הקיימות בעיר, שלל השכונות שלכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. אבל הנה חמישה טיפים או נכון יותר להגיד, 5 נקודות עניין בעיר שצריך לתת עליהם את הדעת כששוקלים האם לגור בעיר ובעיקר, איפה לגור בה.

מרכזי קניות

קניון ממילא וקניון מלחה הם אולי מרכזי הקניות המוכרים ביותר בעיר, אבל זו עיר שיש בה לא מעט מאלו. בבואכם לקנות דירה בעיר אחד הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא האם יש מרכז קניות באזור המיועד. למה? כי זה יותר נוח וכדי שלא תצטרכו להוציא את הרכב לכל קנייה שהיא. זה יעשה לכם את החיים להרבה יותר פשוטים.

הכותל

עד כמה חשוב לכם לגור קרוב לכותל? האם אתם אנשים דתיים או אפילו מסורתיים? למגורים בקרבה יחסית לכותל יש יתרונות וחסרונות. היתרונות ברורים, קל מאוד להגיע כשרוצים ולמי שזה חשוב, דירה במרחק הליכה מהכותל תאפשר לו גם בשבתות וחגים להגיע למקום במידה והוא שומר שבת וחג. מצד שני, אזור הכותל הוא אחד האזורים המתויירים בישראל, וההשלכות ברורות – חנייה, פקקים, המון אדם בחגים ובתאריכים מיוחדים ועוד דברים אחרים שצריך לקחת בחשבון.

שוק מחנה יהודה

עוד נקודת עניים בעיר שאולי לא תבחרו על פיה איפה לקנות דירה אבל היא בהחלט צריכה להילקח בחשבון. שוק מחנה יהודה – הצבעוני, הריחני והכל כך מיוחד. השוק הוא מרכיב חשוב באווירה שבעיר ומגורים בסביבתו הם חלומם של רבים. קחו גם את זה בחשבון.

האוניברסיטה העברית

זה נוגע כמובן בעיקר לאלו שלומדים או מתכננים ללמוד באוניברסיטה או אם במקרה אתם מלמדים בה. האוניברסיטה העברית היא אחד המוסדות החשובים בישראל מה שכמובן גם מעלה את מחירי הנדל""ן בסביבתה.

שכונת קריית היובל

אם אתם מחפשים את השכונה האולטימטיבית בשבילכם, שכונה שנחשבת לאחת הגבוהות בעיר עם נוף ואויר משגע, אתם חייבים להכיר את שכונת קריית היובל. היא שוכנת בדרום מערב העיר ויש בה את כל סוגי האוכלוסייה – חילוניים, דתיים, מסורתיים, עולים וותיקים, משפרי דיור ואחרים. זו שכונה עם מרכזים קהילתיים, מרכזי תרבות ומרכזי ספורט, שכונה עם מוסדות חינוך מצוינים והיא מתאימה למשפחות צעירות כמו גם לאנשים מבוגרים.

ירושלים היא עיר מיוחדת, אחת הערים המפורסמות בעולם, עיר שמושכת אליה לא מעט תיירים מבחוץ אבל גם ישראלים רבים שמחפשים את הייחודיות והמיוחדות שרק ירושלים יכולה להציע. יש בה לא מעט שכונות טובות למגורים אך את קריית היובל אתם חייבים להכיר.

צרו קשר

תודה שפנית, נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם