האם קריית היובל נחשבת לאזור טוב בירושלים?

אם אתם מחפשים לקנות דירה בירושלים, בין אם זו דירה שמיועדת למגורים ובין אם זו דירה שמיועדת להשקעה, יש לכם לא מעט אפשרויות. ירושלים נחשבת לעיר עם ביקוש נדל""ני רב והמחירים בה רק הולכים ועולים, ולכל שכונה יש את היתרונות והחסרונות שלה. אחת השכונות המסקרנות ביותר בשנים האחרונות, הן עבור משקיעי נדל""ן והן עבור רוכשי דירה למגורים היא קריית היובל, שכונה ותיקה בת כ-70 שנה שמושכת אליה רבים. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על השכונה ולמה היא הולכת והופכת למבוקשת הן עבור מי שמחפש דירה למגורים והן עבור משקיעי נדל""ן.

קצת על קריית יובל

מבחינת כמות תושבים היא לא גדולה במיוחד ויש בה כיום קצת מעל ל-20,000 תושבים, אך עם הביקוש היא גדלה. היא ממוקדת בדרום מערב העיר והיא פרוסה על מרומי נכס מצפון לדרום בגובה של 810 מטר מעל לפני הים, מה שאומר שהאוויר בה מדהים ומה שהופך אותה לאחר השכונות הגבוהות בעיר. בתחילת הדרך נבנו בה בתים דו קומתיים עם 4 יחידות דיור בכל אחד מהבתים, ובהמשך היא החלה להתפתח עוד יותר ובשנת 1953 כבר נבנו בה וילות מפוארות.

למה לקנות בה דירה להשקעה או מגורים?

  • בגלל האוכלוסייה – קריית היובל היא אחת מהשכונות המעורבות ביותר בירושלים. יש בה דתיים וחילוניים כמו גם חרדים, יש בה עולים לצד ותיקים כמו גם משפרי דיור. זו שכונה מגוונת מאוד שכולם חיים בה בשלום, ומוסדות החינוך גם הם מגוונים ומתאימים לכל אחד שגר בשכונה.
  • בגלל הגנים – אם אתם מתכננים לקנות דירה בקריית יובל ויש לכם ילדים או שאתם זוג צעיר שרוצה להביא בקרוב ילדים לעולם, זו השכונה בשבילכם. יש בה גני משחקים ופארקים רחבים ידיים, עם מדשאות ומתקנים ולא מעט אפשרויות להעביר עם הילדים את שעות אחרת הצהריים. בצומת הרחובות טהון והנרייטה סולד יש את גן המפלצת הלא הוא גן רבינוביץ', שמהווה אטרקציה עבור ילדי השכונה כמו גם ילדי העיר בכלל.
  • בגלל החינוך – בשכונת קריית היובל בטוח תמצאו את המוסדות החינוכיים שמתאימים לצורת החיים שלכם. יש בה הכול בכל מה שקשור לגני ילדים ובתי ספר כמו גם תנועות נוער שמתאימות הן לדתיים והן לחילוניים – הנוער העובד והלומד, השומר הצעיר ובני עקיבא.
  • בגלל המרכזים הקהילתיים – בקריית יובל יש את המנהל הקהילתי ""יובלים"" שתחתיו יש כמה מרכזים קהילתיים. יש מרכזי ספורט ויש מתנ""ס גדול, יש מרכז תעסוקה ומועדון גמלאים כמו גם מגרשים ומרחבים למשפחה.

השקעה לעתיד בטוח

לא משנה אם אתם חושבים לקנות דירה בקריית יובל למגורים או להשקעה, זה בטוח יהיה צעד שרק יקדם אתכם. לפי כל ההערכות בשנים הקרובות המחירים יעלו משמעותית, אז זה הזמן שלכם לעשות את הצעד הזה.

צרו קשר

תודה שפנית, נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם