עד כמה הביקוש לנדל"ן בירושלים גבוה?

"ירושלים היא העיר המוכרת ביותר בעולם. אין יהודי, נוצרי, מוסלמי או כל בן דת אחרת שלא מכיר אותה, עיר מוקפת חומת עם היסטוריה עשירה, עם תרבויות מגוונות, עם היסטוריה ייחודית ועם עניין רב בכל פינה בה. ירושלים היא גם פנינת נדל""ן עם ביקוש עצום הן לרבים שרוצים לגור בה, לחיות בה ולנשום את האויר שיש בה, והן למשקיעים שמחפשים איפה לשים את הכסף שלכם ולהרוויח עליו בוודאות. אין ספק שירושלים היא עיר מיוחדת, עיר בה יש הכול מהכול, עיר מסוכסכת ומחוברת כמו שאין באף מקום בעולם. אז הנה קצת הסבר על האוכלוסייה המגוונת שיש בה.


האוכלוסייה בירושלים

ירושלים כידוע היא עיר הבירה של מדינת ישראל, עיר בה שוכנים משרדי הממשלה השונים ומוסדות הממשל של ישראל כמו בית הנשיא, בית המשפט העליון ואחרים. ירושלים היא עיר שמקודשת הן ליהדות, הן לנצרות והן לאיסלם, והיא מונה כיום קרוב למיליון תושבים (אם נהיה מדוייקים כ-927 אלף, נכון לתחילת שנת 2019) שמורכבים בעיקר מיהודים אבל גם מבני הדתות האחרות. לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מתוך הכמות הזו יש כ-560,000 יהודים, כ-340,000 מוסלמים וכ-13,000 נוצרים, וכ-14,000 תושבים שמגדירים את עצמם חסרי שיוך דתי. האוכלוסייה בירושלים בכל אזוריה מהווה כ-10% מכלל האוכלוסייה הכללית בישראל, כשהערבים מאכלסים בעיקר את מזרח וצפון מזרח העיר.


למה יש עלייה בביקוש לדירות בעיר?

ירושלים היא אחת הערים עם הביקוש הגבוה ביותר בישראל לנדל""ן, ויש לכך כמה סיבות. ראשית, ירושלים כפי שציינו היא עיר שמקודשת לכל הדתות, עיר בה רבים רואים את התגלמות הדת שלהם ורוצים לעבור אליה. יש גם לא מעט תושבי חוץ שמחפשים השקעות בעיר, בשל ההבנה שהשקעה בעיר היא השקעה בטוחה. עוד סיבה לעלייה בביקוש היא עתודות הקרקע המוגבלות, שלאט לאט הולכות ונעלמות מה שמגדיל את הביקוש למה שנשאר ומעלה את המחיר. ירושלים גם עוברת פיתוח והשקעה מואצים בשנים האחרונות, ויש פרויקטים רבים בשכונות שונות שלה, כשאחת המפתיעות והמובילות היא קריית יובל.


למה להזדרז ולרכוש דירה בקריית יובל?

אם אתם מחפשים דירה למגורים או דירה להשקעה בעיר הקודש, אתם חייבים לבחון את האופציה של קריית יובל שהולכת והופכת לשכונה מבוקשת יותר ויותר. למה? כי זו שכונה שפרושה על מרומי רכס שכיוונו צפון – דרום וגובהו 810 מטר מעל פני הים, מה שהופך את האויר בשכונה לצלול כיין במיוחד, כי זו שכונה בה יש אוכלוסייה מגוונת של דתיים וחילוניים זה לצד זה כמו גם עולים חדשים וותיקים, כי זו שכונה יפיפייה שהושקע בה לא מעט, כי יש בה חנוך מצוין, מרכזי תרבות וספורט, שטחים ירוקים ומה לא…  דירה בשכונת קריית היובל תאפשר לכם לחיות או להשקיע בבית חלומותיכם, ולעשות את זה במחירים סבירים עדיין.

צרו קשר

תודה שפנית, נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם