מהם האזורים הטובים ביותר לנדל"ן בירושלים?

"אם אתם מחפשים איפה להשקיע את הכסף שלכם, ירושלים היא אחת הערים הטובות ביותר לכך. היא לא רק עם אויר הרים צלול כיין ואין בה רק מקומות קדושים לכל הדתות, אלא היא עיר שמציעה שכונות מעניינות למגורים או להשקעה. יש בה הכל מהכל בכל הנוגע לאוכלוסייה, לתעסוקה, לתחבורה, לחינוך ולכל מה שבודקים לפני שרוכשים דירה והנה כמה אופציות שעשויות לעניין אתכם, כמה אזורים שנחשבים לטובים לנדל""ן בעיר.

מדרחוב בן יהודה ומתחם ממילא

אם אתם מחפשים השקעה בנדל""ן מסחרי, האזורים שיכולים להתאים לכם הם אזור מדרחוב בן יהודה ומתחם ממילא. מעבר להם, יש את שוק מחנה יהודה שגם הוא אזור מוכר ועדיין נהנה מפופולאריות רבה. לכל האזורים הללו, מגיעים מידי חודש מיליוני מבקרים שחלק לא מבוטל מהם הם תיירים מחו""ל. הצפי הוא שתהיה עוד עלייה משמעותית בכוח הקנייה של הירושלמים ושל אלו שמגיעים לבקר בעיר, מה שאומר שמחירי הנדל""ן באזורים הללו עוד ילכו ויאמירו.

שכונת פסגת זאב

שכונת פסגת זאב היא שכונה שממוקמת בצפונה של ירושלים, שכונה שמחולקת ל-5 אזורים שונים (צפון, דרום, מזרח, מערב, מרכז) היא קרויה על שמו של זאב ז'בוטינסקי והיא הוקמה בשביל ליצור רצף יהודי בין שכונת נווה יעקב לגבעה הצרפתית. שכונת גבעת זאב היא אחד האזורים עם הביקוש הגבוה ביותר בשנים האחרונות והיא נחשבת לשכונה שהשקעה בה היא השקעה חכמה.

שכונת קריית משה

שכונת קריית משה היא שכונה שקיימת כבר כמעט 100 שנים, שכונה שהוקמה בשנת 1925 והיא בין השכונות הגבוהות בירושלים. היא תוכננה במקור כשכונת גנים אך האופי שלה השתנה עם השנים, וזו שכונה בה יש מוסדות חינוך רבים והאוכלוסייה בה מגוונת אך עם אוריינטציה דתית לאומית. יש בה מוסדות לימוד רבים שמשתייכים לאוכלוסיה הזו – מכון מאיר, ישיבת ירושלים לצעירים, ישיבת מרכז הרב, בתי יתומים ובתי כנסת רבים והיא נחשבת לשכונה עם ביקוש גבוה כך שהיא מומלצת להשקעה. מעבר לכך, היא קרובה לתחנה המרכזית כמו גם לקריית הממשלה ולשדרות הרצל.

שכונת קריית יובל

שכונת קריית היובל גם היא שכונה שנחשבת לאזור מומלץ לנדל""ן בירושלים. הייחודיות שלה היא שגרים בה אנשים ממעמדות שונים בכפיפה אחת, ויש בה הכל מהכל מה שאומר ביקוש מכל שכבות האוכלוסייה. זו שכונה שיש בה חילוניים, שומרי מסורת ודתיים וכל אלו חיים זה לצד זה בשלום ובשלווה. מי שמחפש חינוך טוב, מרכזי תרבות ומתנ""סים לבני נוער, גנים ציבוריים ואויר שרק שכונה גבוהה כמו שכונת קריית היובל יכולה להציע, ימצא בה את מבוקשו. זו שכונה שמתפתחת כל הזמן ומוקמים בה פרוייקטים יוקרתיים, ואפשר למצוא בה דירות למכירה במחירים אטרקטיביים. זהו אזור שבהחלט כדאי לבחון כשמחפשים נדל""ן בירושלים למגורים או להשקעה.

צרו קשר

תודה שפנית, נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם