איפה כדאי לרכוש דירה להשקעה באזור ירושלים

דירה להשקעה בירושלים

אם אתם מחפשים דירה להשקעה, אתם חלק מקבוצה גדולה של אנשים שיודעים שהשקעה בדירה תביא להם את התגמול הכספי הטוב ביותר לטווח הרחוק. יש מקומות רבים בישראל בהם אפשר להשקיע וירושלים היא אחד המקומות הכדאיים ביותר לשים בו את הכסף בהשקעת נדל""ן. למה? כי כל הגרפים מראים על עלייה משמעותית במחירים בשנים האחרונות ולמרות כל הבטחות הפוליטיקאים לא נראה שהמצב הזה ישתנה בשנים הקרובות.

אז הנה כמה טיפים על איפה כדאי לרכוש דירה בירושלים להשקעה, דירה שתניב תשואה טובה לאורך זמן.

אזור

אחד הפרמטרים שמעלים את ערכה של דירה הוא הקירבה שלה ל""מרכז העניינים"". דירה שממוקמת במרחק קצר יחסית ל""עיר"", מה שאומר קירבה למקומות הבילוי, למרכזי התרבות השונים ולחיים התוססים שבה היא דירה שתעלה את ערכה עוד ועוד ותמיד יהיה לה ביקוש. בבואכם למצוא דירה בירושלים להשקעה, הדבר הראשון שאתם צריכים לבחור הוא האזור בו אתם רוצים לבצע את ההשקעה, ויש אזורים שונים שיכולים להתאים לכם.

חינוך

אתם אומנם מחפשים דירה להשקעה ולא למגורים, ואתם לא מתכננים ככל הנראה לעבור ולגור בה עם המשפחה והילדים שלכם, אך עדיין, אם אתם רוצים שזו תהיה דירה מבוקשת גם על ידי זוגות צעירים, אתם צריכים לוודא שיש באזור מוסדות חינוך לגילאים שונים – בית ספר יסודי, חטיבת ביניים ותיכון. ירושלים היא עיר וניתן כמובן להתנייד בה די בקלות, אבל כל אחד מעדיף את הקרוב לבית, וכדאי שיהיו כמה שיותר מוסדות עם כמה שיותר גיוון מבחינת סוג האוכלוסיה (מוסדות חינוך דתיים, חילוניים וכדומה)

סוג האוכלוסיה

בהמשך לחינוך, גם גיוון גדול כמה שיותר של סוג האוכלוסיה הוא חיובי באזור בו מחפשים דירה להשקעה. למה? כי יהיה לה יותר ביקוש אצל מי שמחפש את הגיוון הזה. יש לא מעט דתיים וחילוניים שמחפשים היום את העירוב ואת החיבור ביניהם.

מרכז קניות

עוד פרמטר חשוב בבחירת מיקום לדירה להשקעה בירושלים כמו גם בערים אחרות. מרכז קניות הוא משהו בסיסי ובעולם צרכני כמו זה שאנו חיים בו, אין אפשרות למשהו אחר. אחד הדברים הראשונים שאנשים מחפשים לפני שהם שוכרים דירה הוא את הסופר מרקט הקרוב, את החנויות שנוח יהיה להגיע אליהן וכדומה.

תחבורה

בירושלים יש תחבורה ציבורית טובה אך בבחירת דירה להשקעה כדאי לוודא שיש תחנות אוטובוס קרובות שמאפשרות ניידות נוחה ואפילו תחנה של הרכבת הקלה. מהצד השני, כדאי שזה יהיה אזור עם חנייה נוחה וכמה שיותר בשפע.

דירה להשקעה בקריית היובל

אם אתם מחפשים לקנות דירה להשקעה בירושלים, שכונת קריית היובל היא בדיוק מה שאתם מחפשים. אוכלוסייה מגוונת ואיכותית, מרכזי תרבות ונוער, תחבורה ציבורית נוחה ומחירים שמאפשרים לרבים להגשים את החלום ולקנות דירה להשקעה עבורם.

צרו קשר

תודה שפנית, נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם